Koperta - niedoceniony nośnik reklamy | Bong Poland

Blog Bong:

2012-07-30

Koperta - niedoceniony nośnik reklamy

Współcześnie pracownicy działów marketingu prześcigają się pomysłami jak zwrócić uwagę klienta na siebie, swój produkt czy promocję. Wielu popełnia podstawowy błąd – nie doceniają pomysłów genialnych w swojej prostocie.

 

 Większość firm stosuje nadruki na kopertach. Logo firmy, dane adresowe, opłata pobrana. Na tym najczęściej kończy się pomysłowość marketerów. Nieliczni dostrzegają w kopercie coś więcej, a mianowicie „słup reklamowy” na którym możemy zamieścić dowolną informację i wysokiej jakości grafikę. Aby pobudzić Waszą kreatywność przedstawię kilka możliwości jakie daje koperta z nadrukiem!

 

Budowanie wizerunku firmy. Za starym przysłowiem „jak nas widzą, tak nas piszą” warto zadbać o to w jaki sposób chcemy się pokazać. Nie bez powodu projekty graficzne nadruków są obowiązkowym elementem CI większych firm. Dbając o wizerunek i identyfikację zyskacie zaufanie klientów.

Koperta z korespondencją trafiając do potencjalnego klienta przekaże mu informację o nowościach w asortymencie. Dzięki możliwościom jakie daje nadruk możesz zamieścić zdjęcie swojego produktu, logo, opis, hasło reklamowe. Nowy produkt i marka mają większe szanse na bycie zauważonymi, a Wy budząc w odbiorcy pozytywne odczucia osiągniecie połowę sukcesu!

 

Czy Twoja firma szykuje się do wprowadzenia systemu lojalnościowego albo akcji promocyjnej? Nadruk na kopercie na pewno zwróci klientowi na to uwagę! Zadbaj o to aby przekaz był prosty i czytelny. Wskaż stronę www na której znajdzie więcej informacji i czekaj na reakcje ze strony klientów.

Coraz popularniejsze stają się także nadruki okolicznościowe. Wiele firm, swoje kartki świąteczne i służbową korespondencję przesyła w zindywidualizowanych kopertach. W zależności od święta możesz na nich znaleźć choinki, kurczaczki, serduszka. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia grafika.

 

Czy nadruk może zmienić tradycyjną funkcję koperty? Pewnie, że tak. W kopertach ozdobnych z nadrukiem firmy przekazują swoim pracownikom bony świąteczne. Niektórzy koperty rozszerzane traktują jako wzorniki nadrukowując na nich informację, co klient znajdzie w środku.

 

Możliwości jakie dają koperty z nadrukiem są ogromne! Dużym zaniedbaniem ze strony marketerów byłoby ich zlekceważenie.

Pamiętajcie jednak! Zanim zdecydujecie się na nadruk, wybierzcie drukarnię sprawdzoną, z doświadczeniem i profesjonalnym podejściem do klienta! 

 

Bong Websites

Quick Links

Aktualności

Kontakt